torsdag 26. november 2009

Jeg tar utfordringen!



En utfordring man kan se både her og der er at man skal gå inn på bildemappe 4 eller 7 og velg bilde nr 4 eller 7 og fortelle litt om dette bildet!

Jeg valgte først mappe 4, deretter mappe 7 inni der igjen og så bilde 4, jeg har mange undermapper innunder hver mappe så det måtte bli sånn.

Bildet er hvertfall fra når min mor, far, lillesøster og jeg var i verdens peneste by, ROMA helt tilbake i 2004. Byen er full av sjel, og den er vakker selv om den er stor, skitten og travel. Man legger ikke merke til den negative, for man er så opptatt med å se den helt unike skjønnheten man finner på hvert gatehjørne. Hvis man krydrer det med den storslagne historien, det ufattelig fine sommerværet vi hadde når vi var der i oktober og i tillegg maten er det bare en soleklar inner tier! :)

PS:Jeg passet selvsagt på å tømme pengepungen i "Fontana di Trevi", så jeg er sikker på at jeg atter på atter en gang skal vende tilbake til ROMA :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar