lørdag 4. desember 2010

Snikreklame og super-duper kule accessorier...

Vil bare vise alle som titter innom noe jeg virkelig synes er kult! "Jeg har ei venninne som lager smykker"... å når noen sier det tenker de fleste "aaah... mer glassperler".. Men neida, hun lager kjempe kule smykker og annet tilbehør av alt mulig rart.. HAMA-perler, legoklosser.. forskjellige ting med andre ord :) Det som er gøy med de er at mange av de er retro, og minner meg masse om barndommen.. Samtidig finnes det FÅ, eller ofte kun ETT eksemplar av hvert.. Noe som betyr at det er rimelig eksklusivt.. ingen andre har det samme som du har! Nevnte jeg at prisene er også ganske supre.. rett og slett billig.. og alt metall er enten sølv eller kirurgisk stål. Flott, ikke sant :) Selvfølgelig har hun sin egen epla-butikk ;)

http://epla.no/shops/faiaaccessories/

Så over til et bitte lite bilde-skred som viser en brøkdel av det hun kan by på :)
Håper dere liker det dere ser, jeg har problemer med å velge hva jeg liker aller best, for det er så mye nydelig der.. Men jeg er allerede den heldige eier av både smykke og øredobber fra før av å da.. T.o.m min lille skatt har smykke som hun har fått av snille Gry.. Flott til julegaver og de der ;)







1 kommentar:

  1. Takk for fint innlegg om butikken min Stine :) Viktig å holde på med noe man synes er GØY!!! :D KLem!

    SvarSlett