søndag 27. februar 2011

Trøstepremie og tre lys...

Før helgen var jeg så heldig å vinne en trøstepremie hos Gunnhild som har den søte bloggen "Meis".. Hun lager utrolig mye flott!! .. og det er virkelig spennende å følge henne :)
I helgen har jeg og MIN lille meis, vært på en bitte liten vinterferie hjemme hos mine foreldre, og vi ble begge både overrasket og kjempe glad når vi allerede fant pakke i postkassa når vi kom hjem!



Her var det litt til mor og litt til min lille :) En nydelig blåblomstrete meis som skal få plass på kjøkkenet, og det flotte hjertet skal få henge i gangen tror jeg :)
i den lille røde posen var den en "brosje"/pyntenål og to matchende hårstrikk, perfekt til en liten moteprinsesse :)

Tusen takk, Gunnhild!! :)



Helt tilslutt vil jeg bare oppfordre de som føler de vil, til å tenne lys for mannskapet på Berserk..
Selv om håpet, dessverre, kanskje sakte svinner...

3 kommentarer:

  1. Litt vinterferie på øya må man ha vettu :)
    Har jo vinnerlykke du, flott premie da!
    Ønsker dere ei flott ny uke :)

    SvarSlett
  2. Så fin premie da :o) Alltid kosleig med overaskelse i posten, selv bestller jeg di på nett men det er stor glede når di endelig kommer... hehe ;o)
    Ps. kjøpte storbror jeg vet du så nå venter jeg på at den og komme ri posten ;o)

    Klem

    SvarSlett
  3. værsegoood!
    ;)
    bra du likte den da, selv om det bare var trøstepremie!

    SvarSlett