mandag 7. desember 2009

Adventsvotter



Driver og arbeider med en hjemme eksamen om folkehelsearbeid for tiden. Men alle trenger en pause innimellom.. Og da har jeg strikket tovede votter til min lille.. Ble litt store til henne da men, da har hun noe å vokse i hehe..

De er strikket etter husflidens mønster på tovede blånisse votter. Jeg brukte to nyanser lilla i Rauma finull som er lett og tove, og pinner str. 6 ;)
Hvis noen vil ha mønstret er det bare å si i fra, kan jeg se om jeg få fikset det :)

1 kommentar:

  1. Så fine di var. Du er en raser på strikking skjønner jeg :o) Kan hende jeg benytter meg av det og spør deg om litt tips senere når jeg får kommet i gang her. strikker på ett skjerf nå for tiden, snart ferdig... tar litt tid nå som jeg gjør så mye annet og... hehe
    Ps. du bør absolutt prøve oppskriften på seigmenn ja. Smaker like godt som di man kjøper, bare litt bedre når man har lagd di selv ;o)

    SvarSlett