lørdag 6. mars 2010

Endelig tid til å puste igjen!!



Sånn der! Da er jeg (snart) ferdig med en skikkelig super-opptatt mnd. Bachelor oppgaven skulle inn, jeg tok på meg masse xtra arbeid, åsså skulle man jo tross alt være mamma i tillegg også :) Derfor gikk det hardt på bekostning av kose-aktiviteter og hobby/blogg virksomhet he-he..
Jeg får prøve å komme hardere tilbake nå fremover, for nå har jeg litt emr pusterom :)
Må innrømme jeg har mistet litt piffen da.. Har gått og psyket meg opp å tenkt at vinteren snart er over og da vil alt være verd det, siden vi selvsagt kom til å få TIDENES sommer, som lønn for all elendigheta :P men neida... her om dagen fikk jeg høre at det var ventet "genser-sommer"... og lufta gikk helt ut av meg.. Hva skal man nå se frem til liksom... jeg får fokusere på forloverferien til Sør-Kroatia i mai/juni istede ;)

PS: hvis det frister med et engle-hjerte, er det bare å besøke marihøna :)

2 kommentarer:

  1. heja :) Fiine hjerter du lager! God å se at du tar deg tid til andre tinge enn bøkene også nå :) Gleder meg til å se mer!

    SvarSlett
  2. Nydelige hjerter!
    Jeg vil IKKE ha gensersommer! Seriøst? Vurderer å emigrere snart jeg altså...
    Ha en super søndag!
    PS! Alt du har på ønskelisten under her er på min og. Du har god smak du, hi-hi :)
    Klem

    SvarSlett