torsdag 25. mars 2010

Rapport..


Ikke noe hestehov enda heller...
I dag er det tåke her faktisk..
Mens vi venter på våren... Har jeg blandt annet hatt seminar II tilhørende bachelor oppgaven, jeg tidligere har nevnt, i dag.. For dere som ikke har sånt er det basert på at elevene skal komme med kritikk på hverandres oppgaver. Som en slags muntlig eksamen.. Med meg og min partner gikk det UTMERKET!! :)
Sensoren sa til og med at vår kritikk av en annens gruppe var så god, konstruktiv og omfattende at vi gjorde sensor overflødig hehe.. hun brukte t.o.m ordet UTMERKET!! hehe.. De som skulle kritisere vår oppgave var flinke og snille med oss, og sensoren kommenterte at vår oppgave stod sterkt, men at den ville bli bedre med noen korrigeringer.. Det betyr litt jobbing, men først er det PÅSKEFRI!! :)

Tror det blir noen øl på oss for å feire litt i kveld ;)
Har vært en rimelig omfattende prosess.. Her en dag lagde jeg lavendel hjerter, bare for å hvile hodet fra bokstaver og rød penn hehe..
Lurer på om ikke tante skal få de som en del av bursdagsgaven...


Tror det blir en aldri så liten bloggpause i påsken.. Skal dra på påskeferie hjem til familien i morgen :) Min lille skatt er det allerede og har tjuvstartet ferien, mens sjømannen.. han er på sjøen han.. :p Han har ikke vært hjemme i påska de siste 4 år, og sånn det ser ut for han blir det ikke påskefri før 2012 så hehe...
Uansett, god påske folkens ;)
Bildet av påskekransen på døra vår :) ...plassert RETT over kikkehullet hehe..:p

3 kommentarer:

  1. Så fine hjerter da Stine :o) Er di broderte?
    Håper dere får en nydelig påskeferie på øya da, vi reiser til norgnorge over helga, gleder oss masse til hytteferie :o)

    God påske!!

    Klem

    SvarSlett
  2. De er broderte ja :) Naturfarget lin som bakside.. Aaah, dere skal det dere ja :) Masse snø der kanskje? Tror det blir litt snø på hytta for oss også faktisk.. men jeg går bare å venter på våren "her nede" hehe..
    God påske da jaff ;)

    SvarSlett
  3. Det var fine hjerter!!
    God påske :o)

    SvarSlett