søndag 21. november 2010

I heart hearts...

Som overskriften tilsier elsker jeg "hjerter".. De fleste fasonger og varianter.. Dette innlegget vil kanskje ha passet bedre i februar, mener mange.. Men jeg feirer ikke "Valentines Day", og mener hjerter passer for absolutt hele året. Derfor vil jeg vise et utvalg av de "hjertene" man kan finne i min leilighet hele året rundt :) Julehjertene er ikke kommet frem enda... det blir nok et helt annet innlegg hehe..


Stor og liten rosa hjerteskål kjøpt på "Black and White".



Selvlagde julehjerter fra i fjor (så det snek seg inn noen likevel), men grunnen til at de er med i utvalget nå, er pga av at de står i vitrineskapet hele året.. så man kan si at disse er blitt oppgradert fra julepynt til helårs pynt :)



Hjerte med lerkekongler fra KID.. Mange får kanskje litt julefeeling av denne også, men her hos meg passer den hele året :)



Ganske stort hjerte med perler, selvlaget, til soveromsdøra mi :)



Hvitt hjerte av flettede grener kjøpt på "Hjerterom", selvpyntet med en blonde.



Skiferhjerte som henger i gangen. "Hjem kjære hjem" :) Kjøpt på Kremmerhuset.



Jeg samler på bilderammer.. Har haugevis av nydelige rammer. Denne fikk jeg til jul i fjor men har ikke fått puttet bilder i den enda. Tre hjerte-rammer som er festet sammen med hengsler. Nydelig!



Detaljer fra tre rammen jeg har fjorårets julekort bilde av min lille engel i. Utskjærte hjerter selvfølgelig :) Tror jammen jeg fikk denne til jul i fjor også jeg?!



Sist, men ikke minst, postkort/ julekort holderen som henger på kjøkkenet og bare venter på post ;) hjerter på hjerter på hjerter :)

Laaaangt innlegg :) Håper dere likte bildene.. og hjertene :) Jeg er dessverre ingen god fotograf hehe... Ha en flott helg videre folkens.. nedtelling til jul!!

4 kommentarer:

  1. Her var det masse fin hjertepynt ja!!
    Rart med disse hjertene, vi jenter har en viss dragning til de:) Og får vi ei penn i hånden er det ofte denne formen som blir skriblet ned da også:) i allefall med meg :)
    Håper du har hatt ei fin helg :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine hjerter :O) Likte veldig godt julepynten som egentlig var helårspynt ;o)
    Kjempe flink du!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange fine hjerter.
    Blir nok flere i jula, ja.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Så koselig :) Du må ta fler bilder hjemme så vi får se hvordan du har det :)

    -Monica

    SvarSlett