søndag 10. april 2011

Prosjekt ferdig!

I et tidligere innlegg har jeg skrevet om et lite samarbeidsprosjekt med min bestemor, om å lage "oldemor-teppe" til min lille..




"Samarbeidsprosjekt" betyr egentlig at bestemor heklet rutene, og kanten rundt det ferdige teppet.. mens jeg gjorde den lette jobben; sy rutene sammen :) ..Så i utgangspunktet er det et prosjekt utført mest av bestemor hehe..

Jeg ble ferdig med rutene for ei god stund siden, før jeg ble sykemeldt for ryggen.. Men treighet har gjordt at det har blitt liggende her i en evighet, før jeg fikk sendt det over til bestemor for ferdigstillelse.. Det kom veldig raskt tilbake ferdig! ...og det er helt NYDELIG!!




Som sagt er jeg sykemeldt, og har ikke akkurat muligheten til å drive med hobbyaktiviteter av noen særlig grad, dessverre..

Men vi prøver å tusle oss en liten tur hver dag da, jeg og min lille skatt.
I dag oppdaget hun DET ANDRE sikre vårtegnet!! ...nemlig at hestehoven var tittet frem like ved huset vårt :)

Nå er det bare å handle årets rosa Nike's i liten str. så er vi klare for både varmegrader og tørr asfalt!

9 kommentarer:

  1. Så utrolig fint det ble da!GOdt samarbeid:)
    Heldige prinsessa som har så flink oldemor, en skatt å få noe slikt!!

    Ja, nå får vi virkelig håpe våren er kommet for å bli, ikke noe å si på temperaturen som har vært i dag i allefall:)
    God bedring med ryggen, håper den bedrer seg snart!! Klem

    SvarSlett
  2. Det må jeg si var et nydelig teppe! Masse flotte farger. Veldig verdifullt for henne å ha noe sånt som oldemor har laget:)

    Satser på go-vær framover nå:)

    God bedring med ryggen din.

    SvarSlett
  3. Kjempe fint teppe!! får bare mer og mer sansen for hekling altså, har så lyst til å hekle et teppe til jeg men vet liksom ikke helt hva jeg skal bruke det til... hehe

    God bedring da, kjedelig å være syk når man ikke får gjort noe avslappende heller.

    Klem

    SvarSlett
  4. Det var et utrolig flott hekleteppe,..så flotte farver også :)
    Ønsker deg god bedring og en fantastisk påske i møte :)
    Klem Maylen :)

    SvarSlett
  5. Det var et fint teppe,
    koslig samarbeid da.. :O)

    God bedring,
    og god helg
    Klem

    SvarSlett
  6. ååh..dette var et skikkelig fint teppe! jeg blir nok aldri noen kløpper på denne heklinga..men det er såå fint!

    kjedelig å ha så vondt i ryggen, håper det går over snart, så du får nytt våren fullt ut!!

    SvarSlett
  7. Så nydelig teppe. Flotte og vårlige farger

    SvarSlett
  8. Heldig du som kan samarbeide med noen om Oldemorsteppe. Det ble kjempefint.

    Hyggelig at du deltar på give awayen min :)

    Leserene dine er og velkommen til å delta!

    SvarSlett
  9. Tusen takk vennen.
    Fimt teppe du har laga...
    NICE
    klemz

    SvarSlett