søndag 21. mars 2010

Jeg bare MÅ fortelle...


(bildet er lånt fra www.baby.com)

Hatt det så travelt i det siste, men jeg bare måtte inn her for å fortelle at nå har den lille babygutten vi har ventet så lenge på endelig kommet!! Neida.. det er ikke MIN serru.. Men min lille kaller den for lillebror like fullt. Vi føler nemlig at vi eier litt aksjer i den babyen vi.. Det er nemlig bestevenninna min sin.. Hennes tredje gutt, for å være nøyaktig :)(Gratulerer atte en gang kjære, Mildred)

Hun ringte meg natt til torsdag kl 04 for å høre om jeg hadde overnattingsplass, siden vannet nå var gått og de måtte dra til sykehuset :) Åsså var det kommet melding allerede klokken 06 om at nå var lillegutt kommet!
Han er bitte bitte liten, og han er så søt at du blir varm helt inn i hjerterota :)

Det er forresten han som skulle ha bodd inne i den lille blå ullbodyen jeg strikket før her, med matchende finlandshette...
men han er så liten og søt at jeg tror jammen han kommer til å svømme i de hehe.. og i sommer blir det forhåpentligvis for varmt med ullundertøy ;)
Jeg ble jaff sendt på leting etter str. 50 hehe ;)

Er litt i tvil om hvordan "etikett" jeg skulle putte dette innlegget under...
"Ønskelisten" eller "fremtidige prosjekter" kanskje? hehehe...
*hvisker* men ikke si noe til sjømannen, vi skal kjøpe hus først... hysj...

3 kommentarer:

  1. Gratulerer! Til deg og venninna. Så deilig med en ny liten baby! Jeg er så heldig at jeg har en å låne litt, jeg også. Mine, som nærmest forrige uke var bitte små, er stooore i en fei. (o:

    SvarSlett
  2. Så morsomt :o) Gratulerer til dere alle :o) Er hun noen jeg kjenner kanskje? Di vokser jo så fort disse små så han får nok brukt bodyen etterhvert ;o)

    Kos dere

    Klem

    SvarSlett