lørdag 13. mars 2010

Prøve-kjole I

Første gangen med ny symaskin.. Tok sin tid alt, siden bruksanvisningen måtte konfereres på det aller meste he he..
Resultatet ble litt så som så.. (kantebånd var noe dritt å sy på selene for å si det sånn)Men det ble i allefall en kjole hver til min lille, og min lille tantepike på snart 1 år :)Min lille er ikke så nøye på sømmene, og var henrykt over alle marihønene.. kommer ann på om søstra mi er like imponert, og vil ha det på sin lille hehe..

Her er prøve kjole nr 1 sett fra forsiden...

...fra baksiden...

...og nærbilde av det søte mønstret :)


Ha en fortsatt flott helg da folkens!!
Her er vi forkjølet :p

2 kommentarer:

  1. Så søte disse kjolene var åsså... nå ønsker jeg meg ei jente og slik at du kan sy en sånn til henne... hehe :o)

    SvarSlett
  2. Jeg kan sy en sånn til du FÅR ei jente da vet du, Nita :)

    SvarSlett