mandag 5. juli 2010

Utfordring nr II

For en tid tilbake fikk jeg en utfordring av Audhild, med bloggen "Vintage Garden", hvor jeg skulle skrive 6 positive ting om meg selv, å legge ut et bildet av meg selv som jeg var fornøyd med. For det første greide jeg å glemme av hele utfordringen, til i dag *rødme*, og for det andre jeg har fotograf-skrekk, så det eksistere ikke mange bilder av meg.. og i den sammenhengen også veldig få jeg liker.. For å finne et jeg syntes jeg var ganske så søt på, gikk jeg tilbake til jeg var ca nøyaktig 11 mnd hehe ;)



Så over til de sekv positive punktene om meg selv... hmmm.. *tenke*
Det ligger ikke i min natur å skryte meg selv opp.. men jeg får prøve hehe...

#1 Jeg bruker i de fleste tilfeller å oppnå de målene jeg har satt meg.. feks utdannelse osv.

#2 Jeg liker orden, oversikt og ryddighet.. (Selv om mamma sikkert kommer til å le seg i hjel hvis hun hadde lest akkurat det hehe)

#3 Jeg er, og har alltid vært ganske selvstendig... (Bortsett fra når det gjelder bilkjøring... JEG HATER BILKJØRING.. unngår det for enhver pris, så jeg busser rundt, eller tigger skyss hehe.. for øyeblikket har jeg supersnill lillesøster og pappa :)

#4 Jeg er blitt ganske god på orkidèer.. De vokser og trivest, får nye rare uvekster og blomster rett som det er.. Hatt noen i 4 år snart!(Pussig nok, siden alt annet dør mellom henda på meg av grønne ting..)

#5 Jeg er ikke redd for å prøve nye ting (innenfor visse grenser naturligvis!)

#6 Jeg elsker mine nære og kjære over alt på jord.. jeg er 110% lojal og tilbringer så mye tid som over mulig med de :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar