onsdag 8. september 2010

Endelig har JEG litt tid til overs...

...og da kan jeg jo lage et bitte lite innlegg :)
Som jeg før har skrevet så har jeg og min lille kjøpt oss leilighet, og den trenger selvsagt en god del maling bl.a. DET kombinert med en god del jobbing, min lille skatt i barnehage og husarbeid, har jeg ikke hatt så mange ledige stunder de siste mnd. Hobbykroken har vært klar lenge og bare stått og fristet.. men ikke før i går fikk jeg tid å sette meg ned litt der.. Og her kommer resultatet, for de som er intr. :)


FØR: En gammel singlet.. Full av gode, gamle sommer minner.. Har ikke hatt råd til å gi den til Fretex, så jeg sprettet den opp og lagde noe annet av den....


ETTER: Vips! Singlet ble en koselig Tilda :)


Brukte hele singleten.. og selvfølgelig litt hudfarget stoff.. men ikke så mye mer faktisk :)
Søt liten høst-engel:)

2 kommentarer:

  1. Så søt en ble og så flink DU ER!!!! :o) GOd helg snuppa!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) De er egentlig ikke så kompliserte hehe ;) Ha en flott helg du også, Nita!

    SvarSlett