lørdag 25. september 2010

Syk og svak...

Etter ei laaang uke med omtrent alt man kan oppdrive av små sykdommer", som feks ørebetennelse, øyebetennelse, forkjølelse, halsbetennelse osv, så begynner vi å dra oss til litt begge to her :)
Og etter å vært syk ei hel uke og totalt uten lyst eller krefter til å gjøre "kose-ting", MÅTTE jeg bare i går... Dro frem symaskin, tøy og blonder og lagde ei søt rund-pute til sofaen.. :)



Jeg synes fargene i midtstykket stod så godt til det heklede ullteppet jeg har i sofaen fra før :) (PS: Ikke selv heklet nei, KID... Jeg får ikke til å lære meg å hekle jeg.. min store sorg..)

2 kommentarer:

  1. like effektiv når du er syk og du :o) Kjempe fin pute og veldig fine farger i midtstykket ja :o)
    God bedring! ps. si fra om du er på øya da!!
    klem

    SvarSlett
  2. Det enkle er ofte det beste ;o)
    Ja vi har termin i samme mnd så det var virkelig morsomt :o)
    Du får plinge på om du har noe tid når du er her da, jeg vet ikke helt hva vi skal i helga men på kveldene skjer det som regel ikke så mye her for tiden ;o)

    klem

    SvarSlett