tirsdag 5. januar 2010

Tid for å avsløre noen av julegavene.... del II

Mitt lille søte tantebarn på 9 mnd. fikk seg ny strikket kjole med matchende ullstrømpe-sko




Samtidig hadde mamman også i forkant lagt inn ønske om en rosa heldress, maken til en jeg strikket til min lille når hun var baby, og et rødt jakke og bukse sett som jeg har strikket før.. Jeg kombinerte det til en rød heldress, med hette istede ;)


Istede for marihøne knappene jeg i utgangspunktet hadde kjøpt for å bruke, puttet jeg på noen herlige jordbærknapper... (dårlig bilde...)


...Så kunne jeg strikke lue, sokker og votter i jordbærish stil som fikk høre til ;)
Mønstret på lua er i utgangspunktet fra ptDESIGN, men med visse modifikasjoner.. sokker og votter har jeg enkelt og greit diktet litt selv :)

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å strikke! Nydelig rosa kjole! :)
    Lysekrona er kjøpt hos carolinesbutikk.no

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen...prisen på de lysekronene er absoutt overkommelig, de kostet 1499,- pr stk.(Det var jo også et pluss da jeg fant dem)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett