tirsdag 5. januar 2010

Tid for å vise noen av julegavene... del III

Sist men ikke minst...
En søt liten helårs engel jeg gav bort til bestevenninna mi :)
Var en del vanskeligere å sy denne, enn de jeg har lagd før, men SÅ kjempe fin!!
Den første jeg har laget en til meg selv av også.. og jeg har laget MANGE av dem hehe..



Sokkene og hanskene diktet jeg litt opp etter inspirasjon fra noe jeg fant i ei gammel mønster bok :) Bestemor hjalp villig til å heklet litt der oppe på kantene da, siden det for meg kan virke totalt umulig å lære meg det selv... :p teorien skjønner jeg.. men det blir ikke hekletkant av det...



2 kommentarer:

  1. Du er så flink til å strikke. Nydelige sokker og vanter.

    Jeg syntes det var så gøy at du lager sukkerkringler. Det lager jeg ofte (hele året). Ble nysgjerrig på navnet Abbe kringler: )

    Flotte Tilda dukker du har. Spesiellt den med skjørt. Her komme det nydelige håndarbeidet frem. Du er jammen raus med gaver!

    SvarSlett
  2. så koselig at du tok turen innom bloggen min og ble med på trekningen :)

    Du er jo bare superflink! De Tildadukkene er jo bare supersøte :) mamma har ordnet flere slike, håper at jeg får en av henne en dag :)

    ha ei koselig helg videre :)

    klem/lisa

    SvarSlett