fredag 10. september 2010

Dagens innlegg er litt uoppfordret reklame for en søt liten butikk i Kr.sund jeg har oppdaget, RABALLER :)
Det er ei trivelig, dansk jente som driver den, og hun har både barneklær og klær for oss litt større. Jeg oppdaget til min store fryd og glede at hun fører merket "Småfolk" her en dag.. Og da var det godt at lønna ble større enn beregnet denne mnd ;)


Min lille er en skikkelig sandkasse-elsker i barnehagen, og vi må daglig skifte klær rett innenfor ytterdøra når vi kommer hjem. Da er det godt å ha en god, og ikke minst råtøff, joggis å hoppe inn i...


Dette er en av to body's jeg har kjøpt. Jeg fant endelig en butikk som selger de i str. 3 år. Min lille er tynn og spinkel, og fryser lett, og body varmer godt og sklir ikke opp og blotter rygg og mage. Min lille elsker grønn, så vi bare måtte ha denne med grønne flodhester. Den andre jeg kjøpte hadde samme rosa tigerpuser som luen i bildet under... men den er forøyeblikket forsvunnet...?


Sånn lue har jeg lett lenge etter.. Denne er dobbel og vendbar, som jeg har prøvd å vise på bildet. Ene siden er med rosa tigerpuser og den andre med røde og hvite retro- epler :)

Ha en flott fredag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Oi, så søte klær:) må prøve å få titte innom den butikken,hørtes spennende ut!
    Kjekt at du er "tilbake" å blogger, vært stille fra deg ei stund:)
    God helg til deg og prinsessa:) Klem

    SvarSlett
  2. Ja jeg vet.. det er koselig å være tilbake :)Har hatt masse å henge fingrene i de siste mnd :p Skal prøve å få lagt ut litt bilder av leiligheta så snart jeg begynner å føle meg litt fornøyd hehe ;)
    God helg tilbake
    Klem

    SvarSlett
  3. Har du fått tak i denne lua? Sydde en slik til barnebarnet sist vinter, men det var i fleece. Jersey har jeg ikke testet, men det var en ide. Hilsen Synnøve fra Telemark

    SvarSlett