onsdag 27. januar 2010

Du slette min tid!! ... så kjedelig...



Jeg har litt over en mnd på å skrive ferdig bachelor oppgaven min (med partner, vel og merke).. Tema er kjempe spennende, men det er så masse kvelende kjedelig man må gjøre før man liksom kan starte å skikkelig SKRIVE at man rett og slett mister piffen lenge før man har startet på ordentlig...
Nå har vi brukt EVIGHETER på å søke etter forskningsartikler, og for øyeblikket arbeider vi med å kvalitets vurdere de (noen som IKKE har sovnet enda?)..
Kvalitetsvurderingen hadde i og for seg gått fort, hvis det ikke var for to bitte små problemer :P
I Før vi kvalitetsvurderer noe som helst må vi finne ut HVA slags design artiklene er skrevet i, og det er ikke lett skal jeg bare si deg.. RCT-studie, prevalens studie, kohort studie... Hvorfor kan ikke folk som forsker være så greie å bare skrive det i metode kap. "Dette er en typisk prevalens studie, hvor vi har.. bla-bla-bla"
II De teite maskinene på skolen + printeren deres bare sluttet og virke når vi skulle printe ut ca 1000 kvalitetsvurderingsskjema, og siden vi ikke har printer som fungerer hjemme for øyeblikket sliter vi litt (har to, ingen virker!)..



Så.... her sitter altså jeg...

PS: Tema er tilfeldigvis "Smertekartlegging hos barn", hvis noen skulle være intr. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar