søndag 10. januar 2010

Når man har litt tid til overs... så får man skynde seg å skrive....

Dere som har fulgt bloggen min leste kanskje innlegget om ønskelista mi, hvor jeg skrev at jeg ønsket meg serviset spot red fra "Green gate". Så til alle dere (og litt for å skriyte over hvor heldig jeg selv synes jeg er), kan jeg nå gledes strålende fortelle at jeg fikk hele sullamitten med min kjempe super snille mor og far som en del av julegaven min i år! :)




SE! Så fint det er... Fikk med nød og neppe plass i vitrine skapet på stua.. Men det begynner å bli alvorlig fullt der inne nå altså..
Jeg X-fingrene for at 2010 blir det året hvor vi endelig finner og kjøper drømmehuset :)

Men da er det snart natta her i huset, etter jobb-helg, bursdagsselskap og minusgrader.. Søte drømmer, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar