fredag 29. januar 2010

Min aller første award!!



Tenk det da.. Min aller første award! (Det bør kanskje nevnes at det var bestevenninna mi, Mildred fra bloggen "A penny for my thoughts" som gav den til meg da men..)

Men, det har seg visst sånn at det følger en liten utfordring med også..
Så her er 7 sannheter om meg:

1. Jeg er en pessimistisk, perfeksjonistisk kontrollfrik..
Jeg MÅ gjøre ferdig alt jeg starter, men jeg synes nesten bestandig at det ikke ble riktig like bra som jeg hadde sett for meg..

2. Jeg elsker riskrem, og kan gjerne spise det til hvert måltid hele uka, om jeg lar meg selv få lov til det.

3. Jeg digger heavy metal og prog rock, noe som kanskje kommer i kontrast til romatiske blomstrete puter, sarte Tilda-engler, svak-rosa japanske kirsebærblomster, og Greengate koppestell..

4. Jeg har lest Jane Austen "Stolthet og fordom" sikkert 100x, og sett BBC-serien av boka sikkert like mange.. Men det MÅ være den med Jennifer Ehle, og Colin Firth (Mmmm..)!

5. Jeg har en viduskarm i leiligheta hvor det går ann å sette potter, og den er full av forskjellige orkideèr jeg har fått.. Noen av de er over 3 år gamle og blomstrer så d et spruter, og holder på å vokse ut av potta. Jeg var å spurte i en blomsterhandel en gang hva jeg skulle gjøre, og hvordan man tok stiklinger, men hun sa hun aldri hadde vært ute for spm. før, siden alle bare tok livet av de, og kjøpte nye :P (Det bør kanskje også nevnes at jeg tar livet av det meste annet som er grønt..)

6. Jeg elsker elefanter, og har mange, i alle former og fasonger :) (Men ikke nips :P)

7. Jeg har Harry Potter på DVD, Og i både engelsk og norsk bokform.. Jeg er til og med vært så super-fan at jeg har kjøpt alle de tulle bøkene og liksom skal være replica av Harry Potters skolebøker hehe..

Sånn der.. Da ble dere litt kjent med meg :)
Så er det å sende den videre, og da velger jeg å sende den til følgende blogger:
- Nita's lille side
- Idyll på landet
- Yvonnes hobbyrom
- Renate's blog
- Vintage Garden

Grattis jenter, dere fortjener det :)
Natta allesammen..

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for award! Og moro å lese om deg. Stor Potterfan jeg og, fikk Pottersyken med hodepine etter lang lesenatt etter hver bok. Går bare og håper på flere...
    Yvonne

    SvarSlett
  2. Jeg også, men jeg har ikke helt blitt enig med meg selv åssen det skal gå til :( hehe

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award - og tusen takk for at du vil gi den videre til meg! Det setter jeg stor pris på! I og med at jeg har mottatt den tidligere også, kommer jeg ikke til å skrive 7 nye ting om meg, men jeg skal ta det med i et av de første innleggene mine at jeg har fått den av deg!

    Ønsker deg ei fortsatt fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei :)

    Gratulerer med award :)

    Koselig å lese litt om dem som er på blogger.

    Ha en fin fin uke.

    Klem Siw

    SvarSlett