mandag 10. januar 2011

Min egen pose-pose!!


Ideèn om å lage "pose-poser" (hva heter det egentlig?!) til julegaver, kom egentlig av mitt eget behov for å eie en pose-pose.. Og nå har jeg endelig hatt tid å sy meg min helt egen :) Den ble ikke helt perfekt, så jeg etter jeg var ferdig... men jeg kjenner at jeg ikke gidder å gjøre noe med det akkurat nå... :p
(Monogrammet sitter noen cm for høyt opp...)



Monogrammet hadde jeg liggende.. Noe jeg broderte på denne tiden i fjor :) Er min og min datters initialer :) Passet fint til dette!
Tror jeg har en til ferdig oppbrodert i samme stil.. kanskje det skal bli pynte hjerte til kjøkkenet??




Stoffet jeg brukte, er det samme som jeg brukte til min Kjøkken-Tilda, som jeg har sydd fra før :) Alt skal jo matche vet dere he-he... Øverst brukte jeg bringebærrøde fløyelsbånd og blonder... For å knyte sammen posen øverst har jeg brukt flere forskjellige tykkelser hvite silkebånd, heklet blonde og noen perler tredd på 3 mm hvite silkebånd :) ... nederst er det et hull laget med buksestrikk, for å putte inn, og ta ut posene ;)

2 kommentarer:

  1. Hei, og tusen takk for koselig kommentar hos meg:-) Det varmer!

    Etter å ha sett litt på bloggen din ser jeg at du er kjempeflink til å sy, blir grønn av missunnelse;)

    Liker godt de pose-posene dine, og Tildadukkene er skjønne.

    Ha en fin onsdag! ( Legger meg til hos deg:)

    SvarSlett
  2. Takk det samme du :) Alltid koselig å få så fine ord :) Men du trenger ikke bli særlig grønn.. Jeg er ganske nybegynner :)
    Koselig med flere følgere!
    Klem

    SvarSlett