mandag 31. januar 2011

Prosjekter, prosjekter, prosjekter...


...men ikke nok tid til overs hehe..

Jeg er en MESTER på å starte en masse ting samtidig, åsså har jeg liten tid til å gjøre noe av det.. Det kunne vært ok det, så lenge jeg ikke hadde det problemet at jeg bare MÅ fullføre alt (jaff det MESTE), jeg starter på.. og helst før jeg egentlig starter hehe..

En Marius-jakke (bilder over) ligger i deler, fordi at jeg har satt meg fore at jeg skal lære å klippe opp å montere selv.. bestemor er i beredskap hvis jeg skal f... det til da men :p ...men så feiger jeg ut hver gang jeg nærmer meg symaskina og saksa..

Et skatthold (skrive det sånn) står på lille-stua og skammer seg over den forferdelige stygge blå fargen det har.. og venter på at jeg skal kjøpe malekoster og starte og male det i flotte farger som passer til et lite prinsesserom.. Jeg HAR maling, og i grunn malelyst... problemet her ligger i at jeg jobber hver dag å aner ikke når jeg skal komme meg til byen å få handlet koster å male med... hehe

Januar-julegavene (nyttårsforsettet..) er i grunn så vidt startet på.. men de er kommet seg av tegnebrettet da i det minste :) De blir nok ferdige i februar hehe..

Soverommet mitt har tre vegger i eggehvit som skal bli helt hvite (chi).. igjen.. malekost mangel!

Ellers har jeg en babykjole som så vidt har fått noen få masker, og et skjerf som strengt tatt ikke har fått noen masker enda...

Den lille skal ha Pippe-kostyme til karneval i barnehagen..

Dere skjønner tegninga hehe... Jeg trøster med at alt blir kjempe flott når det først blir ferdig, og at det snart er VÅR :)

PS: Har jeg forresten nevnt de knall gule kjøkkenskapdørene jeg ikke rakk å male i fjor? DE skal også males.. og DET er jaff noe jeg SKAL finne tid til.. OG handle koster til ;)

6 kommentarer:

  1. Kan trøste deg med at det ikke er bare du som har masse planer:)
    Har flere maleprosjekt på gang jeg og, men er også i kostmangel...
    Så TingTatTid, men når man endelig kommer igang og blir ferdig, blir resultatet som regel bra!

    SvarSlett
  2. Kjente meg veldig igjen i dette her;) Mange som har det sånn vil jeg tro, masse planer og tanker om prosjekter, men liten tid til gjennomføring. Vi får trøste oss med at vi bruker mesteparten av tida på det viktigste, nemlig barnavåre (og deretter jobb;)

    Ha en strålende uke:-)

    SvarSlett
  3. Oisann!
    Mange prosjekter på gang da vennen??
    Du finner vel tid til det skal du se!
    Finn deg en kjekk mann som kan ta maler jobbene da vettu.
    En sånn som på kartong reklamen. (: Kan bare stable han opp under kjøkken benken når du ikke har bruk for han. he,he. Det har vært nice

    Ha en fin kveld.
    Klems

    SvarSlett
  4. Jaaaa... tvaaaang ja. he,he... må no bare komme en tur da. Rett og slett sløvt av meg.
    he,he...
    vel. får finne på noe en dag

    SvarSlett
  5. Så fin den umonterte genseren var da, søte farger ;o) Og jeg er sikker på at du var kjempe FIIIN når du var gravid og, men selv føler jeg med ikke særlig pen nå nei :o) Er vel bare sånn det er ;o)
    Du må gjerne stikke innom om du kan da når jeg ligger på føden men ikke så lett med di små i hus som må legge seg akkurat når besøkstiden er nei. hadde uansett vært kos å hilst på dere begge så kanskje vi kan få til noe når våren kommer med mer lys og energi ;o)

    Ps. du må gjerne komme å gjøre ferdig mine hundre uferdige prosjekter og ;o) hehe... er vel noe med oss kreative som har så mye planer på gang :o)

    Ha en kjempe fin dag!!

    Stor klem

    SvarSlett
  6. Lykke til med monteringen. For min del ble alt så mye enklere da jeg sluttet å legge opp til at jeg må sy og klippe i det jeg har strikket.

    Tusen takk for besøket i bloggen min. Gøy at du vil være med på Scrappekammerets Bursdagshopp!

    SvarSlett