fredag 7. januar 2011

Ned med jula, og opp med....



Ned med jula og opp med.. ja, hva skal den kalles??
Helårs-kransen??
Jeg hadde en krans liggende skjønner dere, helt uten noe pynt på.. og døra så så naken ut, uten all bjørkerisen og de røde julekulene som hadde hengt der en stund nå :)
Det var bare å rote frem noen blonder av forskjellige slag og farger, og noen silkebånd så ble det en riktig så anvendelig liten sak som trygt kan henge framme uansett årstid..
Nå har jeg altså; Jule-dørkrans, påskeegg-dørkrans, høstblad-dørkrans.. og tilslutt.. helårs-dørkrans hehe..
Jeg liker dørkranser :)

...men jeg liker ikke å lagre de mellom de forskjellige dørkrans-sesongene..

4 kommentarer:

  1. Så fin krans da,
    men teppet under her var bare heeeelt nydelig.

    SvarSlett
  2. Kjempe fin krans :o) Så flink du er !!

    God helg!!

    klem

    SvarSlett
  3. Hei!
    jeg kan få den til byen for deg så slipper du frakt:) 549 om det er den i glass på bloggen:)) Bare si ifra på sms 40846027:)

    SvarSlett
  4. Hadde jeg hengt opp krans på døren min i Oslo hadde den vært stjålet eller sabotert etter et par dager. :/ -Får vente med slikt til jeg flytter til et rolig nabolag ;) Uansett, flott krans!

    SvarSlett